Op-naar-het-Oosten.reismee.nl

It giet oan

De elfstedentocht mag dan wel niet door gaan maar mijn vertrek gaat wel gewoon door
Nog 1 nachtje slapen!! (Spannend!)

Morgen om 10:25 vliegen we vanuit Dusseldorf.

Omdat lotte en ik niet heel de tijd bij elkaar zijn houden we elk een aparte blog bij.
Sommige van jullie zullen af en toe dus wel wat dubbele dingen langs komen. :)

Ik ga proberen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden met wat ik allemaal aan het uitspoken ben daar in het verre oosten.Voornamelijk doormiddel van wat leuke foto's en filmpjes zal ik er voor zorgen dat jullie een beetje mee kunnen genieten van mijn reis :)

Stop 1: Moskou (3 nachten)

Met -16 en een zonnetje is het hopelijk zeer aangenaam daar....

Al gaan ik iedereen natuurlijk ontzettend missen ik hebben er wel zin in!

Timmy

Reacties

Reacties

Uncle Harrie

Tim, ik hoop dat je een grote jongen zult worden tijdens de reis! Veel plezier, en take care!.
? ??????? ???????????!

Martin

Onwijs veel plezier de komende maanden!! Ben zeer benieuwd naar de verhalen, foto's en filmpjes :)

gerard

Benieuwd naar je eerste ervaring.

Marielle

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen in Rusland! Moskou een sombere stad?
Mooi om jullie te zien vertrekken....ik vind het stoer van jullie! Geniet er van lieverd.

Ine winkels

Hoi Lotte en Tim
Jan en ik wensen jullie een spannende en avontuurlijke reis/stage toe!!!!! En Tim...... Denk nog eens na over de helm!!!!!!!! Ha,ha........


Geniet van alles en we blijven jullie volgen.
Liefs xxxx

Lisa

Hee lief broertje&schoonzusje,

Kan niet wachten om te horen hoe het in Moskou is!! Dus snel iets posten of chatten via wordfeud!!

XXX

Andy

De 1e koude dag getrotseerd?? Moskou lijkt me zo mooi, vooral in de winter met sneeuw. Geniet samen en gauw tot horens.

Liefs Andy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!