Op-naar-het-Oosten.reismee.nl

Tigerbalm????????

Zo ik zit nu al weer een klein weekje in Kathmandu.
Morgen heel vroeg vertrek om te beginnen met mijn trekking (Annapurna circuit trek)
Dus voor ik weg ga en 3/4 weken geen internet heb nog even kort berichtje over mijn ervaring hier.

Kathmandu is echt een prachtige stad maar je moet er wel effe aan wennen.
Overal lopen grappige verkopertjes je trekking/taxi aan te bieden.
Vooral de tigerbalm verkopertjes zijn echt heel grappig hehe

Het onderhandelen hier is echt leuk....

Sorry sorry, but if i buy that wallet for that price i dont have any money left to put in it :D
Het mooiste is dat je na flinke onderhandeling soms bijna 50% van de prijs kan afhalen wat zich dan vertaalt in een briljante besparing van 80 cent! (en wss betaal ik dan nog teveel)
Op de kleintjes letten! :D
Ook lekker uiteten gaan voor 2 euro pp (hoofdrecht/nagerecht/drinken) is een heerlijk gevoel voor je portomonee.

Gisteren was het Holi festival.
Dit was echt prachtig! Overal word je bekogeld met water en (allemaal verschillende) gekleurde poeders. Het resultaat: zie de foto's maar

Nu vertrek ik morgen meer richting Bessisahar (of zoiest??).
Lekker 7 uur in de bus.... kijk er naar uit... *zucht* :D

Lotte gaat proberen een deze dagen de foto's erop te zetten. Om de een of andere vage reden wil dat hier nog niet echt lukken (denk dat onze 5mb foto's iets te groot zijn voor dit 128 kbps internet ). Maar daar wordt aan gewerkt :D

Tot nu groetjes uit nepal
Namaste!!

Marjan

Wat een kleurrijke ervaringen .. en dan bedoel ik niet alleen de foto's! Succes in de bus en een fijne tijd gewenst met jezelf op de trekking.
Voor ons is het 4 weken blog-stilte, voor jou zal het een tijd zijn met enerverende ervaringen!!
En waarschijnlijk lees je dit pas bij terugkomst :-)

Andy

Nou lieverd,

Heel veel plezier in het Annapurna-gebergte, geniet van iedere minuut en we horen dan weer heel graag je belevenissen. Wellicht halverwege een klein smsje naar het thuisfront??? Uitkijken en vooral genieten.

Liefs Andy

Ine

Prachtig om jullie verhalen te lezen!Nu 4weken genieten in je eentje en voorzichtig zijn hoor!!

Liefs Ine

Marielle

Ja lieverd, daar ga je dan....na veel voorbereiding, puzzelen en internet, lang uitgekeken naar deze wandeling .
Nu dan eindelijk de tijd om hem ECHT te gaan maken!
Ga er van genieten jongen en sla de ervaring maar goed in je op. XXX